فقط یک بهار

هر گونه برداشت از این وبلاگ پیگرد قانونی خواهد داشت.

فقط یک بهار

هر گونه برداشت از این وبلاگ پیگرد قانونی خواهد داشت.

همدم این شب های من...

 

بی رنج، زین پیاله کسی می نمی خورد

بی دود، زین تنور به کس نان نمی دهند

تیمار کار خویش تو خود خور که دیگران

هرگز برای جرم تو، تاوان نمی دهند

                                                        

                                     بانوی شعر و خرد، اختر چرخ ادب        

نظرات 4 + ارسال نظر
رشاد پنج‌شنبه 30 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 11:05 http://rashad.aminus3.com

ولی من دارم تاوان جرم دیگران را می‌دهم.

درک می کنم.. پروین بانو هم گفته که دیگران تاوان مارا نمی دهند ولی نگفته که ما توان بقیه رو نمی دیم! ما هم تاوان خودمونو می دیم ایضن چندین فقره هم تاوان های بر زمین مانده ی دیگران بر گرده ی ماست! برادر!

شهرزاد سه‌شنبه 4 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 14:37

ز گرد خوان نگون فلک طمع نتوان داشت
که بی ملالت صد غصه یک نواله برآید

حافظ

فرشته سه‌شنبه 11 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:46 http://fershteh.aminus3.com

هرگز برای جرم تو، تاوان نمی دهند

...
ز انقلاب زمانه عجب مدار که چرخ
از این فسانه هزاران هزار دارد یاد
....
سلام بانو
ببخشید دیر بودم ودیر جواب دادم...خوشحالم که هستید

محسن چهارشنبه 12 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 16:25

این خانم پروین را من خیلی دوست می دارم. اگر از هر شاعری چند بیت را در خاطر داشته باشم از او نسبت به اشعاری که سروده خیلی زیادتر از حافظ را از بر هستم.
این اختر چرخ ادب پروین است را من خیلی دوست می دارم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد